پایگاه مقاومت بسیج شهید رحمانیان آبادان

این وبلاگ بمنظور اطلاع رسانی از فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج شهید رحمانیان آبادان ایجاد شده است

پایگاه مقاومت بسیج شهید رحمانیان آبادان

این وبلاگ بمنظور اطلاع رسانی از فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج شهید رحمانیان آبادان ایجاد شده است

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن 1393 آبادان

فدای رهبرم | چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۴ ب.ظ

آبادان- ایرنا- مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان آبادان روز چهارشنبه با وجود شرایط بد جوی، با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی،امام راحل و رهبری تجدید بیعت کردند.



به گزارش ایرنا،این راهپیمایی با حضور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان، امام جمعه،نمایندگان مجلس، روحانیان و سایر مسوولان، خانواده های معظم شاهد، جانبازان، آزادگان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، بازاریان، دانشجویان، دانش آموزان و دیگراقشارمردم آبادان برگزار شد.


مردم انقلابی آبادان، در مسیر راهپیمایی از خیابان 1 احمد آباد، در حالی که تصاویری از امام امت، مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در دست داشتند ، غریو 'الله اکبر، لبیک یا محمد (ص)، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا' سر دادند.

یکی از حاضران در این راهپیمایی که خود را کارمند معرفی کرد، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه ای شرعی و میهنی خواند و گفت:ملت ایران برای اعلام انزجار از دشمنان اسلام و انقلاب و بیعت مجدد با آرمان های امام و رهبری است در این راهپیمایی شرکت می کنند.

' علی ساجدی' افزود:امروز مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که گزینه روز میز مردم ایران حضور گسترده در دفاع از انقلاب و اسلام است.

وی حضور مردم شهر آبادان در راهپیمایی 22 بهمن در شرایط بد جوی را نشان از انقلابی بودن آنان خواند و گفت: مردم نشان دادند که همپای انقلاب حرکت می کنند و همیشه در دفاع از انقلاب و اسلام مصمم هستند.

یکی از عشایر منطقه نیز گفت:حضور گسترده مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن شکستی دیگر برای دشمنان انقلاب است.

ملا 'عمران عبادی' ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال یک فرصت بزرگ برای مردم ایران اسلامی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و صیانت از انقلاب اسلامی و نمایش اقتدار ملی فراهم می کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان نیز در این خصوص به ایرنا، گفت: مردم ایران، ولایی و انقلابی هستند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

'سید محمد مولوی' افزود: دشمنان زخم خورده از موفقیت نظام وانقلاب، سعی دارند با تحریم اقتصادی، مردم را دلسرد کنند، ولی به فضل الهی امروز همه دیدند مردم همچون سال های گذشته حضور گسترده و با شکوه مردم در روز22بهمن، دارند.

وی 22بهمن را مظهر فداکاری و وحدت خواند و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مبتنی بر ارزش های والای اسلامی است که به عنوان الگو برای جهان اسلام مطرح است.

به گزارش ایرنا راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده عشایر و اقشار مختلف مردم و مسوولان نهادها و ادارات شهر مرزی اروندکنارآبادان در حاشیه اروند رود برگزار شد.

هزاران نفر از مردم عشایر اروندکنار آبادان با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های معمار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند و به جهانیان نشان دادند که همواره نگهبانان مرزهای انقلاب اسلامی هستند.

راهپیمایان در حالی که دست نوشته هایی به زبان عربی و فارسی و پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند فریاد ˈ الموت لاسرائیلˈو ˈ الموت لامریکاˈ سردادند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به مناسبت جشن تولد انقلاب با حضور مردم و مسئولان بندر چوئبده برگزار شد.
  • فدای رهبرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی